Digmi – for kjeder

Digmi – for kjeder

Underholdning, inspirasjon, betaling og timebestilling på et og samme sted

Underholdning, inspirasjon, betaling og timebestilling på et og samme sted

Slik jobber vi

På Digmi jobber vi nært i samarbeide med ledelse, marked og salgsansvarlig sammen med hver salong for å stegvis flytte over analoge oppgaver til digitale. Les mere om vår onboardingsprosess og hvordan vi kan jobbe sammen

  1. Oppstartsmøte: Gjennomgang av nettbrettene og innhold.
  2. Introduksjon: Slik funker Digmi.
  3. Levering: Leveres forhåndsinnstallert til din salong.
  4. Oppfølging: Vi utvikler og justerer innholdet løpende.
  5. Personlig kontakt: Vi tar kontakt underveis og følger opp.
  6. Fri support og forsikring: Vi gjør det så smidig som mulig for deg
  7. Evaluering: Vi måler effekten og deler viktig innsikt.

ANDRE KJEDER SOM HAR VALGT DIGMI

Sømløs integrering

Nettbrettene blir en del av økosystemet gjennom oppkobling mot ditt bookingsystem. Vår software er designet for å vise alt du ønsker å tilby dine kunder og alt du ønsker å gjøre tilgjengelig for frisørene, på et sted.

PASSER TIL

Boka Demo

Et steg i dine bærekraftighetsmål

Vil du vite hvordan Digmi kan hjelpe din digitalisering- og berekraftighetsreise? Les mere om hvordan vi jobber og regn ut din salongs klimaavtrykk ved hjelp av vår kalkulator.

M

Demovisning

Vi ser sammen

Boka Demo

Kalkulator

Test din klimapåvirkning

BÆREKRFTIGHETSPARTNER

L’Oreal for the future

+0
Salonger
+0
Brukere
+0
Leste magasiner minutter i måneden
0
Antall land