• Gratis support
  • Gratis levering
Boka Demo
Boka Demo
Vanlige spørsmål2024-03-04T10:00:34+01:00

Vanligste spørsmål

Under finner du svarene på våre vanligste spørsmål om Digmi. ER det noe vi mangler eller som du vil vite mere om så er det bare å ta kontakt. Vi er alltid her for våre kunder og for deg som er nysgjerrig på vår løsning.

Hvem er Digmi2023-03-20T12:26:25+01:00

Digmi ble grunnlagt i 2021 og er en svensk nyoppstartet firma som har utviklet et skreddersydd nettbrett for frisørsalonger med et hel-digitalt tilbud på over 7500 magasiner og aviser, bestilling av time, betaling, videresalg, skapt for å øke kundeopplevelsen, øke salongens inntekter og øke kundelojaliteten. Enkelt, kjapt og bærekraftig.

Er Digmis løsning like enkel å bruke for alle?2023-03-20T12:29:59+01:00

Våre nettbrett er skapt for å være lette å bruke og forstå, både for unge og eldre, teknisk vante og personer som ikke er vant til digitale løsninger. Brukervennligheten er det viktigste for oss, alle skal kunne bruke våre nettbrett uten forkunnskap.

Hvorfor Digmi og hvorfor ikke bare et eget nettbrett?2023-03-20T12:30:25+01:00

Vår helhetsløsning er skreddersydd for frisørsalonger. Vi har utviklet våre nettbrett slik at du aldri trenger å engste deg for at kundene skal bruke dem til privat bruk eller skal komme inn i dine apper eller systemer. De kan ikke surfe fritt, logge inn eller laste ned noe som du siden må fikse for at brettet igjen skal fungere til neste kunde.

Kundens tilgang og din admin-side settes opp utifra dine behov og blir låst slik. Nesten hva som helst er mulig for oss å skreddersy, for eksempel egne apper, lenker til din hjemmeside, digitale tjenester mm. Digmi er den mest komplette løsningen på markedet når det kommer til å øke kundeopplevelsen med over 7500 digitale magasiner og aviser, timebestilling, betaling og mye mere.

For hvilken type salong passer Digmi?2023-03-20T12:30:43+01:00

Våre nettbrett passer for alle salonger som, akkurat som oss, ser verdien av å skape en uforglemmelig kundeopplevelse i hvert møte. Vi vil også være salongens bærekraftighetspartner og sammen med salongeier minske forbruket av papirmagasin og det klimaavtrykket vi legger igjen.

Jeg ønsker flere apper enn de som ligger forhåndsinnstallert, er det mulig?2023-03-20T12:31:16+01:00

Absolutt, kontakt oss på hello@digmi.no så går vi gjennom det du trenger og legger inn de appene du ønsker å ha med.

Hvorfor kan jeg ikke leste ned egne apper eller surfe på nettet?2023-03-20T12:31:41+01:00

Våre nettbrett er installert for å minimere risken for at du skal behøve å være teknisk support selv. Derfor har vi stengt av en viss funksjonalitet for å unngå at en bruker endrer innstillinger eller surfer fritt på internett. Om du er interessert i å installere ytterligere applikasjoner, kontakt oss, så undersøker vi mulighetene sammen. Vi har fri support og kan fikse endringen på 24 timer.

Kan jeg bruke nettbrettet for betaling fra kunder osv.?2023-03-20T12:31:59+01:00

Visse betalingsløsninger er mulige å integrere, kontakt oss for nærmere informasjon.

Hva trenger jeg å gjøre når enheten ankommer?2023-03-20T12:32:17+01:00

Start opp nettbrettet, koble den opp mot wifi. Nå er alt klart og du og kundene kan begynne å bruke nettbrettet med en gang.

Hvordan er det mulig at kun min bookingside finnes på nettbrettet?2023-03-20T12:32:34+01:00

Vi setter opp en direktekobling mot din bookingside, slik at kundene direkte kan booke sin neste tid fra frisørstolen. Vi fikser alt dette når nettbrettet forhåndsinstalleres.

Hva kreves for å kunne bruke tjenesten til Digmi?2023-03-20T12:32:51+01:00

Det eneste du trenger er et trådløst internett med muligheten til å koble til, samt muligheten til å lade nettbrettet. Vi har designet Digmi slik at det skal være enkelt for deg og ditt team å komme i gang. Innlæringstiden er kort, da våre nettbrett leveres forhåndsinnstallert, med eksakt det som salongen ønsker. Alt er tilgjengelig straks du kobler opp nettbrettet mot wifi og har benyttet en 4-sifret kode. Vi sender med en guide som steg for steg går gjennom hvordan nettbrettet fungerer, og vi finnes alltid tilgjengelig om du trenger hjelp med noe.

Hva hender om noe ikke virker eller ikke fungerer?2023-03-20T12:33:21+01:00

Om enheten streiker, start alltid med å re-starte, det løser som regel det meste. For at du skal slippe å uroe deg for det tekniske, så fjernstyrer vi nettbrettet og løser problemet for deg direkte. Du har alltid fri support. Kontakt vår support på +46 101 821 033 eller via support@digmi.no så hjelper vi deg. Gjennom vår skyløsning kan vi fra distanse koble oss opp mot nettbrettet, feilsøke og gjennomføre forbedringer.

Hva hender om enheten blir stjålet eller går i stykker?2023-03-20T12:33:51+01:00

I vår månedskostnad inngår forsikring. Om en eller flere av nettbrettene skulle bli stjålet, eller gå i stykker har vi en egenandel på Kr 1.000 per tilfelle, og du får nye nettbrett levert fra oss.

Enheten er koblet opp mot et sikkerhetssystem, så da låser vi den og sporer opp tyven.

Hva kreves for å kunne bruke Digmis tjeneste?2023-03-20T12:34:09+01:00

Tråløst wifi tilkoblet internett og muligheter for å kunne lade enheten.

Hvordan endrer jeg innholdet på kundenivå på nettbrettet?2023-03-20T12:34:36+01:00

Vi løser alt du ønsker å ha med. Vi har fri support og gjennomfører oppdateringer etter behov. Vil du legge til en informasjonsblokk med tilbud eller en app som du ønsker tilgang til i salongen så er det bare å klikke på support på nettbrettet. Bestill ekstra apper eller markedsfør deg via informasjonsblokken på kundenivået. Vi fikser det innen 24 timer.

Er det enkelt for mine ansatte å sette i gang?2023-03-20T12:34:52+01:00

Vi har designet Digmi slik at det skal være enkelt for deg og ditt team å komme i gang. Innlæringstiden er kort, da vårt nettbrett leveres forhåndsinnstallert, med nøyaktig det innholdet du har bestilt. Alt er tilgjengelig så snart nettbrettet er koblet opp mot ditt wifi og dere har slått inn en 4-sifret kode. Vi sender med en guide som steg for steg går gjennom hvordan nettbrettet fungerer, og vi finnes alltid tilgjengelig om du trenger hjelp med noe.

Hvordan kan vi øke våre inntekter med Digmi?2023-03-20T12:35:11+01:00

Flere kunder som kommer tilbake og et mersalg er nøklene til en mere lønnsom salong. Som standard kan alle kunder, utover å ha tilgang til hele Readly og Flipp sine tilbud av magasiner og aviser, så kan kunden booke sin neste tid med en forhåndsinnstallert direktekobling til din bookingside. Du kan også ha med informasjon og seneste tilbud, produktvisninger, tilleggsbehandlinger, rett og slett det du ønsker å vise frem og tilby til dine kunder. Du kan til og med velge muligheten til å kunne ta betalt og behandle bookinger direkte på nettbrettet. Ta kontakt med oss, så hjelper vi til med å skreddersy ditt nettbrett.

Hva hender etter 36 måneder?2023-03-20T12:35:28+01:00

Etter avtaletiden velger du selv om du vil tegne en ny avtale og få levert nye nettbrett, eller om du vil si opp avtalen.

Gå til toppen