Digmi lanserer et nytt verktøy som forenkler frisørsalongers markedsføring

Digmi lanserer et nytt verktøy som forenkler frisørsalongers markedsføring

Digmi lanserer et nytt verktøy som forenkler frisørsalongers markedsføring

2024-09-24

Med lanseringen av Digmi Marketing tilbyr Digmi nå frisører en fleksibel løsning for å administrere markedsføring, både i salongen og på sosiale medier. Tjenesten gir salongene mulighet til enkelt å lage og publisere materiale fra leverandører eller egenprodusert innhold, noe som letter både intern og ekstern kommunikasjon.

Digmi Marketing er et nytt verktøy som har som mål å gi frisørsalonger mer kontroll over markedsføringsmateriellet sitt. Gjennom integrasjon med leverandørenes kampanjer kan frisører raskt og enkelt publisere innhold på skjermer i salongen og på sosiale medier. Dette muliggjør mer sammenhengende kommunikasjon med kundene uten at salongene trenger å bruke mye tid på det.

«Vi ønsket å lage et verktøy som er enkelt å bruke og som hjelper frisører med å forbedre markedsføringen uten at det er et ekstra skritt,» sier Jon Berglund, nyutnevnt administrerende direktør i Digmi.

Tilpasset alle typer salonger

Verktøyet er designet for å passe alle typer salonger, uavhengig av størrelse eller teknisk erfaring. Gjennom det intuitive grensesnittet kan frisører raskt sette opp kampanjer, bruke leverandørmateriell eller lage egne annonser. På denne måten kan de promotere sine tilbud og tjenester på en profesjonell måte, både i salongen og digitalt.

– Vi ser på dette som et verktøy som kan støtte frisørene i det daglige arbeidet uten å være komplisert eller tidkrevende, sier Jon Berglund.