Digmis tips for å styrke kundeopplevelsen i lavkonjunktur
Digmis tips for å styrke kundeopplevelsen i lavkonjunktur
Digmis tips for å styrke kundeopplevelsen i lavkonjunktur
2024-03-27
Det er lett å bli stresset over tomme plasser i bookingene. I frisørbransjens podcast HairTalks summerer de opp 2023 og konstaterer at ingen har unngått å legge merke til at lavkonjunkturen er her. Ikke akkurat oppløftende nyheter, men vi liker derimot deres tips om hva en frisørsalong kan gjøre med situasjonen!
Ikke vær redd for hullene i kalenderen, bruk dem til å analysere og finne forbedringer!
Her er Digmis forslag til hva du kan gjøre:
- Vi vil oppfordre deg til å sette deg i kundens sko, prøv å gå inn på salongen og forestill deg at du er en kunde. Hva ser du? Hvordan opplever du besøket og servicen du får?
- Hva mangler i opplevelsen du tilbyr? Tilby kundene dine digitale magasiner og vis hele salongens tilbud på nettbrettet fra Digmi!
- Hvordan kan du øke salongens økonomi? Bruk Digmis nettbrett for å rebook direkte i stolen og få kunden tilbake litt oftere, det gir resultater på sikt!
- Benytt anledningen til å videreutdanne frisørene dine! Visste du at du kan bruke Digmi-nettbrettene til å delta i digitale kurs via nettleseren, Teams eller Zoom?
Ønsker du flere tips? Ta kontakt på hello@digmi.se eller bestill en demonstrasjonssesjon!