Vanligste spørsmål og svar om Digmi
Vanligste spørsmål og svar om Digmi
Vanligste spørsmål og svar om Digmi
2022-04-08
Se på svarene på våre vanligste spørsmål om Digmi. For hvilke typer av salonger passer Digmi og hvorfor ikke bare kjøpe et eget nettbrett?
Hvem er Digmi
Digmi ble grunnlagt i 2021 og er en svensk nyoppstartet firma som har utviklet et skreddersydd nettbrett for frisørsalonger med et helt digitalt tilbud på over 7500 magasiner og aviser, bestilling av time, betaling, videresalg, skapt for å øke kundeopplevelsen, øke salongens inntekter og øke kundelojaliteten.
Hvorfor Digmi og hvorfor ikke bare et eget nettbrett?
Vår helhetsløsning er skreddersydd for frisørsalonger. Vi har utviklet våre nettbrett slik at du aldri trenger å engste deg for at kundene skal bruke dem til privat bruk eller skal komme inn i dine apper eller systemer. De kan ikke surfe fritt, logge inn eller laste ned noe som du siden må fikse for at brettet igjen skal fungere til neste kunde.
Kundens tilgang og din admin-side settes opp utifra dine behov og blir låst slik. Nesten hva som helst er mulig for oss å skreddersy, for eksempel egne apper, lenker til din hjemmeside, digitale tjenester mm. Digmi er den mest komplette løsningen på markedet når det kommer til å øke kundeopplevelsen med over 7500 digitale magasiner og aviser, timebestilling, betaling og mye mere.
For hvilken type salong passer Digmi?
Våre nettbrett passer for alle salonger som, akkurat som oss, ser verdien av å skape en uforglemmelig kundeopplevelse i hvert møte. Våre nettbrett er skapt for å være lette å bruke og forstå, både for unge og eldre, personer som er vant til å bruke et nettbrett, og de som ikke er det. Brukeropplevelsen er det viktigste for oss, alle skal kunne anvende våre nettbrett uten forkunnskap.
Hvorfor kan jeg ikke leste ned egne apper eller surfe på nettet?
Våre nettbrett er installert for å minimere risken for at du skal behøve å være teknisk support selv. Derfor har vi stengt av en viss funksjonalitet for å unngå at en bruker endrer innstillinger eller surfer fritt på internett. Om du er interessert i å installere ytterligere applikasjoner, kontakt oss, så undersøker vi mulighetene sammen. Vi har fri support og kan fikse endringen på 24 timer.
Hva kreves for å kunne bruke tjenesten til Digmi?
Det eneste du trenger er et trådløst internett med muligheten til å koble til, samt muligheten til å lade nettbrettet. Vi har designet Digmi slik at det skal være enkelt for deg og ditt team å komme i gang. Innlæringstiden er kort, da våre nettbrett leveres forhåndsinnstallert, med eksakt det som salongen ønsker. Alt er tilgjengelig straks du kobler opp nettbrettet mot wifi og har benyttet en 4-sifret kode. Vi sender med en guide som steg for steg går gjennom hvordan nettbrettet fungerer, og vi finnes alltid tilgjengelig om du trenger hjelp med noe.
Hva hender om noe ikke virker eller om nettbrettet blir stjålet?
Om enheten streiker, start alltid med å re-starte, det løser som regel det meste. For at du skal slippe å uroe deg for teknikker, så fjernstyrer vi nettbrettet og løser problemet for deg direkte. Du har alltid fri support. Kontakt vår support på +46 101 821 033 eller via support@digmi.se så hjelper vi deg. Gjennom vår skyløsning kan vi fra distanse koble oss opp mot nettbrettet, feilsøke og gjennomføre forbedringer.
I vår månedskostnad inngår forsikring. Om en eller flere av nettbrettene skulle bli stjålet, eller gå i stykker har vi en egenandel på Kr 2.000 per tilfelle, og du får nye nettbrett levert fra oss. Enheten er koblet opp mot et sikkerhetssystem, så da låser vi den og sporer opp tyven.
Hvordan kan vi øke våre inntekter med Digmi?
Flere kunder som kommer tilbake og et mersalg er nøklene til en mere lønnsom salong. Som standard kan alle kunder, utover å ha tilgang til hele Readly og Flipp sine tilbud av magasiner og aviser, så kan kunden booke sin neste tid med en forhåndsinnstallert direktelink til din bookingside. Du kan også ha med informasjon og seneste tilbud, produktvisninger, tilleggsbehandlinger, rett og slett det du ønsker å vise frem og tilby til dine kunder. Du kan til og med velge muligheten til å kunne ta betalt og behandle bookinger direkte på nettbrettet. Ta kontakt med oss, så hjelper vi til med å skreddersy ditt nettbrett.
Hva hender etter 36 måneder?
Etter avtaletiden velger du selv om du vil tegne en ny avtale og få levert nye nettbrett, eller om du vil si opp avtalen.