Om Digmi
Vi på Digmi vil gjøre det enkelt å gi eksepsjonell service i hvert møte. Derfor har vi designet et nettbrett helt skreddersydd for frisørbransjen.
Fremtidens salong
Vårt mål er å forenkle frisørens hverdag og skape digitale løsninger som gir salongkunden samme luksuriøse service. Som en ‘fine dining’ opplevelse – personlig og luksuriøs service med alle valgmulighetene presentert og tilgjengelig, i frisørstolen. I framtidens salong finnes ingen kasse, ingen kø.
Miljøansvar
Som foretak brenner vi for å skape digitale løsninger som verner om vårt miljø. Vårt mål er at vi sammen med frisørbransjen minsker vårt miljøavtrykk gjennom å erstatte papirmagasin med digitale magasinabonnement. Hvert digitalt leste magasin via Readly reduserer klimapåvirkningen med opp til 86%.
Enkel teknikk
Vi motiveres av å skape enkle løsninger som gir frisører tilgang til et moderne nettbrett som er helt skreddersydd for virksomheten. Vår løsning er bygget for at du skal kunne bli en digital salong uten selv å ha teknisk ansvar. En problemfri tjeneste som vi administrerer 100%.
Kundeopplevelsen
Vi setter alltid anvendelighet først, for å gi hver salong og salongkunde en tjeneste som er lett å anvende og som ikke krever noen forkunnskap. Direkte i nettbrettet får kunder tilgang til siste utgave av over 7.000 magasiner og aviser, bestilling av ny time, betaling, videresalg og moderne service.
DETTE SIER VÅRE KUNDER OM DIGMI
Det store tilbudet av magasiner vi kan tilby kjennes moderne og nytenkende, vi synes at nettbrettene er flotte og lette å bruke.
-Salong Farg & Form
I forbindelse med pandemien tok vi bort våre papirblader. Istedenfor digitaliserte vi dette via Digmi og skaffet et tilbud som vi aldri hadde kunnet matche med vanlige magasiner.
-Studio Kreativ
Jeg ble veldig inspirert til å utvikle salongen og kjente at jeg kom hjem med mye energi
Emelie Erixon, Cut at Home
ANDRE KUNDER SOM HAR VALGT DIGMI